Skip to main content

Onderhoudscontracten

IT Consult Services kan instaan voor onderhoud en support van uw computer(s). 

Omdat het steeds belangrijker wordt om problemen zo vroeg mogelijk in de kiem te smoren beschikken we over een aantal supportformules, waarbij u al dan niet kan kiezen voor Proactief onderhoud

 
1.      Break / Fix

Dit is onze meest eenvoudige servicelevel. Er is geen overeenkomst of proactief onderhoud. Wanneer een probleem zich voordoet neemt u contact op met ons kantoor en wij voorzien een bezoek van een technieker in onze planning.

 
2.      Proactief Onderhoud

Eveneens een formule zonder overeenkomst, maar in dit geval plannen we wel een regelmatig onderhoud van uw computer(s).
Dit gebeurt meestal met een vaste afspraak (vb. Elke eerste maandag om 10 uur)
Wanneer een probleem zich voordoet tussen twee bezoeken neemt u contact op met ons kantoor en wij voorzien een bezoek van een technieker in onze planning.

 
3.      Support Overeenkomst

Een klant met een Support Overeenkomst is een prioritaire klant. Wij voorzien extra ruimte in onze planning om deze klanten snel te kunnen bedienen en desnoods worden ook afspraken verzet om voorrang te geven aan deze klanten.
Een Support Overeenkomst bevat eveneens vaste bezoeken voor Proactief Onderhoud, maar daarnaast geniet u ook een garantie dat we in geval van ernstige computerproblemen binnen de 8 werkuren uw probleem aanpakken.
Indien gewenst kunnen we ook een aantal supporturen incalculeren in de maandelijkse kostprijs.

 
Ongeacht welke formule u als klant verkiest, voor elk probleem zullen wij d.m.v. enkele gerichte vragen beslissen om een technieker langs te sturen of uw scherm over te nemen en het probleem van op afstand op te lossen. Die keuze wordt bepaald door de aard van het probleem.
 
Alle supportaanvragen verlopen via ons kantoor. We horen vaak dat klanten vruchteloos meerdere pogingen hebben gedaan om onze techniekers rechtstreeks te bereiken, wat helemaal niet de bedoeling is. Onze techniekers zijn immers niet bereikbaar wanneer ze bij klanten aan het werk zijn.
 
Het belangrijkste van dit hele verhaal is natuurlijk dat ongeacht het probleem of de gekozen service-formule, wij altijd ons uiterste best doen om jullie zo snel en zo effectief mogelijk te helpen !

 


"Zo’n anderhalf jaar geleden gingen we op zoek naar een nieuwe en betrouwbare IT-partner die een oplossing op maat kon bedenken voor onze specifieke situatie. In het voorjaar 2011 installeerde IT Consult Services een nieuwe server op de Heerlijckyt van Elsmeren. Na die eerste fase werd ook het publieke Wifi-netwerk beschikbaar gemaakt op het volledige kasteeldomein, en dat zonder bekabeling. Een hele uitdaging, in een oud pand met dikke muren… We vonden in IT Consult Services een partner die altijd meedenkt met de klant, ons goed advies kan geven in ongewone situaties, en die vastberaden blijft zoeken naar de oplossing in een probleemsituatie. De techniekers zijn altijd bereikbaar en staan snel klaar als er iets aan de hand is. Zo kunnen wij gerust zijn!"

Tine Smets, Heerlijckyt van Elsmeren