Onderhoud en support

Onze klanten willen zorgeloos kunnen werken en besteden daarom onderhoud en support van hun computers uit aan onze technische dienst. 

Omdat het steeds belangrijker wordt om problemen zo vroeg mogelijk in de kiem te smoren beschikken we over meerdere supportformules, waarbij we vooral de focus leggen op Proactief onderhoud

 

Break/Fix

Dit is onze meest eenvoudige servicelevel. Er is geen overeenkomst of proactief onderhoud. Wanneer een probleem zich voordoet neemt u contact op met ons kantoor en wij voorzien een bezoek van een technieker in onze planning. U betaald een marktconform tarief voor de interventie. 

 

Proactief Onderhoud

 

Eveneens een formule zonder onderhoudsovereenkomst, maar in dit geval plannen we wel een regelmatig onderhoud van uw computer(s).  Dit gebeurt steeds op afspraak en meestal zelfs met een vaste afspraak (vb. Elke eerste maandag van elke even maand).  Wanneer een probleem zich voordoet tussen twee bezoeken neemt u contact op met ons kantoor en wij voorzien een bezoek van een technieker in onze planning. In dit geval bepalen we de prioriteit op basis van de klus die moet gebeuren. Een server die niet meer werkt gaat vb. voor op het installeren van een nieuwe printer. Omdat wij mogen instaan voor het onderhoud van uw netwerk geniet je van een verlaagd tarief voor de uurlonen. 

 
 

Onderhoudsovereenkomst

Een klant met een onderhoudsovereenkomst is een prioritaire klant. Wij voorzien extra ruimte in onze planning om deze klanten snel te kunnen bedienen en desnoods worden zelfs afspraken verplaatst om voorrang te geven aan deze klanten.


Een onderhoudsovereenkomst bevat vaste bezoeken voor proactief onderhoud, maar daarnaast geniet u ook een garantie dat we in geval van ernstige computerproblemen uw probleem met de hoogste prioriteit aanpakken. In alle onderhoudscontracten zitten ook één of meerdere supporttickets inbegrepen, zodat we "kleine problemen" snel kunnen aanpakken. Uiteraard geniet je ook in dit geval van het verlaagde tarief voor het uurloon van de techniekers. 
 
Ongeacht welke formule u als klant verkiest, voor elk probleem zullen wij d.m.v. enkele gerichte vragen beslissen om een technieker langs te sturen of uw scherm over te nemen en het probleem van op afstand op te lossen. Die keuze wordt bepaald door de aard van het probleem.
 
Alle supportaanvragen verlopen via ons kantoor. We horen vaak dat klanten vruchteloos meerdere pogingen hebben gedaan om onze techniekers rechtstreeks te bereiken, wat helemaal niet de bedoeling is. Onze techniekers zijn immers niet bereikbaar wanneer ze bij klanten aan het werk zijn.
 
Het belangrijkste van dit hele verhaal is natuurlijk dat ongeacht het probleem of de gekozen service-formule, wij altijd ons uiterste best doen om jullie zo snel en zo effectief mogelijk te helpen !

Website by

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

{{ newsletter_message }}

x

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x