Onderhoud en support

IT Consult Services kan instaan voor onderhoud en support van uw computer(s). 

Omdat het steeds belangrijker wordt om problemen zo vroeg mogelijk in de kiem te smoren beschikken we over een aantal supportformules, waarbij u al dan niet kan kiezen voor Proactief onderhoud

 

Break/Fix

Dit is onze meest eenvoudige servicelevel. Er is geen overeenkomst of proactief onderhoud. Wanneer een probleem zich voordoet neemt u contact op met ons kantoor en wij voorzien een bezoek van een technieker in onze planning.

 

Proactief Onderhoud

Eveneens een formule zonder overeenkomst, maar in dit geval plannen we wel een regelmatig onderhoud van uw computer(s).
Dit gebeurt steeds op afspraak en meestal zelfs met een vaste afspraak (vb. Elke eerste maandag om 10 uur)
Wanneer een probleem zich voordoet tussen twee bezoeken neemt u contact op met ons kantoor en wij voorzien een bezoek van een technieker in onze planning.

 

Premium Support

Een klant met een Support Overeenkomst is een prioritaire klant. Wij voorzien extra ruimte in onze planning om deze klanten sneller te kunnen bedienen en desnoods worden zelfs afspraken verplaatst om voorrang te geven aan deze klanten.
Een Premium Support overeenkomst bevat vaste bezoeken voor Proactief Onderhoud, maar daarnaast geniet u ook een garantie dat we in geval van ernstige computerproblemen binnen de 8 werkuren uw probleem aanpakken. Indien gewenst kunnen we ook een aantal supporturen incalculeren in de maandelijkse kostprijs.

Om kleine problemen snel aan te pakken is alleszins voor elke klant 30 of 60 minuten support op afstand voorzien, afhankelijk van het contract.
 
Ongeacht welke formule u als klant verkiest, voor elk probleem zullen wij d.m.v. enkele gerichte vragen beslissen om een technieker langs te sturen of uw scherm over te nemen en het probleem van op afstand op te lossen. Die keuze wordt bepaald door de aard van het probleem.
 
Alle supportaanvragen verlopen via ons kantoor. We horen vaak dat klanten vruchteloos meerdere pogingen hebben gedaan om onze techniekers rechtstreeks te bereiken, wat helemaal niet de bedoeling is. Onze techniekers zijn immers niet bereikbaar wanneer ze bij klanten aan het werk zijn.
 
Het belangrijkste van dit hele verhaal is natuurlijk dat ongeacht het probleem of de gekozen service-formule, wij altijd ons uiterste best doen om jullie zo snel en zo effectief mogelijk te helpen !

by

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

x

<
>
x